איזה אימון שורף שומן מומלץ במיוחד?

אנחנו מנחשים כי אם הגעתם עד לכאן, גם אתם מחפשים אימונים יעילים שיסייעו לכם לשרוף שומן מגופכם. אנו שמחים להציע לכם 3 אימונים מעולים שתכליתם העיקרית שריפת שומן. רגע לפני שאתם משקיעים את זמנכם ואת מאגרי המוטיבציה שלכם, רצוי שתטפחו מודעות לדגשים החשובים בנושא שריפת השומן: 

  • מילת המפתח – התמדה! הציפייה לשרוף שומן מאימון אחד בודד או מאימונים המבוצעים לעתים רחוקות, ככל הנראה לא תתממש. שריפת השומן מותנית בטיפוח שגרת אימונים עקבית.
  • אורך מומלץ לכל אימון שריפת שומן הינו בין 20-40 דקות. חשוב מאד להעלות את רמת הקושי מאימון לאימון ולא לשמור על רמה זהה. 
  • האתגר: שריפה של שומנים מבלי לפגוע במסת השריר. הדרך לצלוח את האתגר? תוכנית אימונים סדורה לצד תפריט תזונה מאוזן.
  • ואכן, השידוך המושלם הוא בין אימונים שורפי שומן ובין יצירת גירעון קלורי. הקפידו על אכילת ארוחות מאוזנות, שהסך הקלורי שלהן נמוך ממספר הקלוריות שאתם שורפים בכל יום – במנוחה ובאימונים.

עכשיו הוא מ”מיום ראשון” החדש – אימון שורף שומן!

להמתין לאחרי החגים, ליום ראשון או לקיץ בכדי להתחיל להתאמן, זו אפשרות. עם זאת, ישנה אפשרות טובה יותר – להתחיל ממש עכשיו! בשונה מתרגילי כוח לדוגמא שביצועם מותנה לרוב בציוד, אימון שורף שומן תוכלו לבצע ללא ציוד ואפילו בבית. אנו שמחים לשתף אתכם ב-3 אימונים קלאסיים שיעילותם בשריפת שומנים הוכחה. מוכנים?

  • אימון ריצה – אי אפשר לדבר על שריפת שומנים מבלי לדבר על אימוני ריצה. מדובר על ה-אימון המומלץ לאלו מכם שרוצים לשרוף שומן למטרות הרזייה או חיטוב. ביצוע הפעילות האירובית יאפשר לכם לשרוף כ-600 קלוריות בממוצע לשעה (סך הקלוריות משתנה בהתאם למשקל, קצב הריצה, היחס שבין הליכה לריצה וכן הלאה). חשוב לדעת: אם מעולם לא רצתם, מומלץ להתחיל עם קבוצת ריצה/מאמן ריצה אישי בכדי ללמוד טכניקת ריצה, איך להנחית את כף הרגל על הקרקע וכן הלאה. 
  • אימון מדרגות – אפשר לאהוב אותו ואפשר לשנוא אותו, אך דבר אחד בטוח: אימון מדרגות הוא אימון שורף שומן מעולה! כל עוד אתם גרים בבניין מגורים משותף, תוכלו לבצע את האימון בנגישות וקלות יתרה. שלא כמו עם סוגי אימונים אחרים, באימון זה אינכם נדרשים לאמץ כל טכניקה אלא פשוט לעלות במדרגות. שימו לב: ירידה במדרגות אמנם תורמת להנעת הגוף (וגם היא חיונית), אך שריפת השומנים מותנית במאמץ. כלומר, בעלייה במדרגות. טיפ אליכם: ללא קשר למטרת העל שלכם לשרוף שומן, היפרדו מהמעלית וסגלו לחייכם הרגל של עלייה וירידה במדרגות בבית, במקום העבודה, במרכזי קניות וכיוצא בזה.
  • אימון ספינינג – רכיבה היא הקטע שלכם? עלו על אופני הספינינג! בשונה משני האימונים הראשונים שהצענו לשריפת שומן, ביצוע אימון זה מותנה בציוד – אופני ספינינג. אימון זה יגרום לכם להרגיש את הקלוריות “נוטפות” מכם, כאשר סך הקלוריות שתוכלו לשרוף יכול להגיע ל-700 (!) בשעה אחת. האימון נשען על עיקרון של ספרינטים ומנוחה, כך שכדאי מאד שתכינו את הרגליים לחגיגת פידולים…

טיפ מאיתנו: אחד הגורמים השכיחים ביותר לשחיקה מנטלית ופיסית באימונים הוא שגרת אימונים קבועה. במקרה זה אנו לא מדברים על ההרגל להתאמן, אלא על סוג האימון. זה שלא תוכלו לשרוף שומנים עם היצמדות לסוג אימון אחד ספציפי, אלא שהחשש הוא שתשתעממו וכך המוטיבציה שלכם להתמיד, תיפגע. מאחר וישנם המון (!) אימונים ממוקדי שריפת שומנים, מומלץ מאד לשלב בין כמה סוגים שונים. גיוון = שמירה על מוטיבציה = חווית אימונים = תוצאות!

דילוג לתוכן