האם אפשר לאכול קורנפלקס בדיאטה?

מדוע קורנפלקס מזיק לתזונה שלך?

קורנפלקס הוא דגני בוקר שעשוי מתירס. הוא עשוי מתירס מלא, או תירס. זה היה אוכל פופולרי לארוחת בוקר במשך עשרות שנים, אך לאחרונה הוא נבדק כמזון שעלול להיות לא בריא שאולי לא טוב לתזונה שלך.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מאמינים שקורנפלקס אינו טוב עבורך, וחלק מהסיבות הללו נדונות להלן.

קורנפלקס הוא מזון מעובד, ומזון מעובד אינו בריא. הקורנפלקס עשוי מדגנים מעודנים, שזו הצורה הגרועה ביותר של פחמימות לתזונה שלך. הקורנפלקס מכיל גם סוכר, מלח ושומנים לא בריאים.

הדגנים אינם מכילים חומרים מזינים רבים והוא מזון בעל אינדקס גליקמי גבוה, מה שאומר שהוא יעלה את רמות הסוכר בדם במהירות. זה יביא לשחרור נוסף של אינסולין לזרם הדם כדי להפחית שוב את רמות הסוכר בדם. זה יגרום לך להרגיש רעב לאחר אכילת קורנפלקס כי הם התעכלו מהר מדי.

הדגנים גם דלים בסיבים וחלבון, כך שהם יגרום לכם להרגיש רעבים זמן קצר לאחר אכילתם, כמו גם יגרום לכם להרגיש לא מסופקים לפרקי זמן ארוכים יותר מאשר דגנים אחרים או דגנים מלאים.

האם קורנפלקס היא אפשרות מזון בריא?

קורנפלקס הוא דגני בוקר שעשוי מתירס, סוכר, מלח ואורז. זה נעשה על ידי טחינת גרעיני תירס מיובשים וחימום אותם במים ליצירת משחה סמיכה. לאחר מכן מגלגלים את העיסה לפתיתים דקים, אשר לאחר מכן משטחים בעזרת רולר.

התכולה התזונתית של הקורנפלקס משתנה בהתאם ליצרן ולתוכנית הדיאטה לה הוא מפורסם. מותגים מסוימים מכילים סוכר כמו חטיפי שוקולד בעוד שאחרים מכילים מעט סוכר כמו מיץ פירות. גודל מנה של קורנפלקס יכול להיות בכל מקום בין 20-30 גרם, מה שמשתווה לסביבות 10-15 קלוריות למנה (תלוי במותג).

היתרונות הבריאותיים של אכילת קורנפלקס תלויים באופן שבו אתה אוכל אותם. אם תצרכו אותם עם חלב או יוגורט הם יספקו קצת חלבון וסידן אבל אם תאכלו אותם יבשים הם יספקו רק פחמימות וכמה ויטמינים.

האם אתה יכול לאכול קורנפלקס בדיאטה? כן, אבל לא כל המותגים נוצרים

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה כפי שהיא עשויה להיראות.

קורנפלקס הוא סוג של דגני בוקר שעשוי מקמח תירס, סוכר, מלח וקמח חיטה. הם מוגשים בדרך כלל עם חלב או חלב סויה.

קורנפלקס יוצרו לראשונה בסוף המאה ה-19 בארה"ב, אך הם לא היו מוכרים עד שנות ה-30 של המאה ה-20, כאשר הם הפכו לזמינים בחנויות מכולת.

7 סיבות מדוע כדאי להימנע מפתיתי תירס אם אתה בדיאטה

אולי תחשוב שקורנפלקס הוא אפשרות בריאה לארוחת בוקר, אבל אתה טועה. קורנפלקס מלא בסוכר ופחמימות, מה שאומר שהם יעלו את רמות הסוכר בדם וישאירו אותך רעב.

1) לקורנפלקס יש אינדקס גליקמי גבוה, כלומר הם יעלו את רמות הסוכר בדם וישאירו אותך רעב.

2) קורנפלקס מלא בסוכר ופחמימות, מה שאומר שהם יעלו את רמות הסוכר בדם וישאירו אותך רעב.

3) קורנפלקס מכיל חומרי טעם וריח מלאכותיים כמו ונלין, שמקורו בפולי הווניל- זה לא משהו שאנחנו רוצים לאכול אם אנחנו מנסים לרדת במשקל!

4) במנה אחת של קורנפלקס יש 10 גרם סוכר- זה יותר מהצריכה היומית המומלצת למבוגרים!

5) הרשימה עוד ארוכה…

קורנפלקס נחשבים בדרך כלל לאפשרות ארוחת בוקר בריאה, אבל הם למעשה יכולים להיות די מסוכנים.

1. קורנפלקס עשיר בסוכר ושומן.

2. קורנפלקס מכיל הרבה מלח, וזה לא טוב לאנשים הסובלים מיתר לחץ דם או בעיות לב.

3. קורנפלקס נאכל בדרך כלל עם חלב וסוכר, מה שמעלה את צריכת הקלוריות בצורה ניכרת.

4. פתיתי התירס עצמם מכילים הרבה פחמימות, והחלב והסוכר מוסיפים עוד פחמימות לארוחה וגם יותר קלוריות משומן וסוכרים.

5. פתיתי התירס עצמם לא כל כך ממלאים, אז תצטרכו לאכול אותם עם משהו אחר כמו חמאה או ריבה כדי להחליף ארוחה טובה יותר – מה ששוב מוסיף לקלוריות הנצרכות ביום

6. אכילת פתיתי תירס על בטן ריקה תגרום לך להרגיש רעב זמן קצר לאחר אכילתם כי הם לא מספקים מספיק חומרים מזינים לגוף שלך – זה מוביל לאכילת יתר מאוחר יותר

דילוג לתוכן