כך תצליחו ליצור גירעון קלורי בקלות!

במידה ואתם מעוניינים לרדת במשקל, לבטח גם אתם נתקלתם במונח גירעון קלורי. לכאורה, ירידה במשקל פשוטה למדי: שורפים יותר קלוריות מאלו שמכניסים לגוף, והנה לכם – הרזייה! לדוגמא: במידה והכנסתם לגופכם 1300 קלוריות אך שרפתם 1900, יצרתם גירעון של 600 קלוריות. בפועל, זה לא ממש פשוט, שכן ירידה במשקל מותנית במוטיבציה גבוהה, שינוי הרגלים והתמדה. 

אז איך בכל זאת יוצרים גירעון קלורי? בין היתר, באמצעות מודעות לצלחת שלכם (מספר הארוחות ביום, גודלן של הארוחות והערך הקלורי הכולל שלהן) ופעילות גופנית. השידוך בין אלו עשוי ליצור גירעון קלורי אידיאלי: מספר הקלוריות שתשרפו יהיה גבוה יותר מאלו שתכניסו. 

אולי תופתעו, אך בכדי ליהנות מגירעון קלורי אתם לא צריכים להתאמץ יותר מדי. כמעט. ישנן פעולות יום-יומיות שכל עוד תיצמדו אליהן, תוכלו להגדיל את הגירעון הקלורי וכך להאיץ את תהליך ההרזיה. התרשמו גם אתם, איך באמצעות שינוי הרגלים תוכלו לדהור אל עבר המטרה הגדולה שלכם: הרזייה.

שלום למדרגות, ביי למעלית

הודות לטכנולוגיה הנפלאה, אתם יכולים להגיע בתוך שניות לכל קומה – בבניין המגורים ובעבודה. במעלית כידוע, אתם עומדים סטטיים עד שאתם מגיעים לקומת היעד. המשמעות? אפס תרומה לגירעון הקלורי שלכם. נסו להחליף את הנוחות של המעלית בעלייה ובירידה במדרגות. האם עלייה במדרגות עשויה לסייע לכם להגדיל גירעון קלורי? התשובה היא שכן! אמצו את ה”טריק” הזה על בסיס יומי (חשבו כמה מדרגות אתם עולים ויורדים בכל יום), ותופתעו מ”אפקט הלוואי” האדיר.

אל תחפשו חניה ליד הבית או המשרד

האוטומט שלכם (כך אנחנו מנחשים), הוא לחפש את החניה הקרובה ביותר לבית, למשרד או לחנות שאתם צריכים. וכך, אתם לבטח מוצאים עצמכם פעמים רבות מבזבזים זמן רב על חיפוש חניה. גם במקרה הזה, נסו להחליף את הנוחות באתגר והחנו את הרכב רחוק יותר (כן, במודע). המוטיבציה היא להגדיל את מספר הצעדים היומיים שלכם, במטרה להגדיל את הגירעון הקלורי. 200 צעדים ביום אולי לא יעשו שינוי, אך 1400 צעדים כאלו בשבוע – בהחלט כן.

תיהנו מהצפייה בטלוויזיה… בהליכה!

במידה ואתם עובדים מהבית, סביר כי אתם רוב היום אתם מבלים בישיבה. כשאתם יושבים, אתם כמעט באפס פעילות וכמעט לא שורפים קלוריות. המשמעות היא שיהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי ל”צבור נקודות” של גירעון קלורי בשעות העבודה. כל עוד יש לכם מקום בבית, רכשו הליכון. ואיך הוא עשוי לשרת אתכם?

  • את השיחות עם העמיתים העסקיים בצעו תוך כדי הליכה
  • צופים בטלוויזיה בהפסקת הצוהריים? צפו בה בהליכה
  • השתתפו בשיחת הזום (כל עוד אתם צופים פאסיבים ויכולים לסגור את המצלמה), תוך הליכה

שטפו את הבית במקום הרובוט

אמנם קל יותר שיש מי שמנקה לכם, אך אם אתם רוצים להגיע למצב של גירעון קלורי, כדאי שתנקו בעצמכם. תנו לרובוט שלכם מנוחה, ובצעו את עבודות הבית בעצמכם: טאטוא, שטיפה, ניקוי אבק וכיוצא בזה. המטרה כמובן היא להגדיל את מספר הצעדים שלכם, לשרוף יותר קלוריות וכך לבסס את התנאים לגירעון קלורי. 

דילוג לתוכן