כמה פסטה אפשר לאכול בדיאטה?

העובדות על פסטה ובקרת משקל

פסטה היא מזון שכולו פחמימות וקלוריות. זה לא נדיר שאנשים מרגישים אשמה על אכילת פסטה, בגלל כל האשמה הקשורה לפחמימות וקלוריות. אבל מהן העובדות על פסטה ובקרת משקל?

יש הרבה מיתוסים ותפיסות שגויות לגבי פסטה שהיא רעה לירידה במשקל, אבל מאמר זה יקבע את השיא של פסטה. במציאות, זה לא רק כמה קלוריות אתה אוכל ביום שקובע כמה אתה עולה או יורדת במשקל; גם חילוף החומרים של הגוף שלך קשור לזה.

פסטה היא מרכיב עיקרי בדיאטות רבות, אבל כמה פסטה אפשר לאכול בדיאטה? התשובה לשאלה זו אינה פשוטה כפי שהיא נראית. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מספר מנות הפסטה שאתה צריך לאכול ואיזה סוג של פסטה אתה צריך לאכול.

במאמר זה נסקור את העובדות על פסטה ובקרת משקל. נדון באילו סוגי פסטה יש לאכול לירידה במשקל ומאילו סוגים יש להימנע. לבסוף, אנו נותנים לך כמה קווים מנחים לכמה פסטה אתה יכול לאכול בדיאטה בהתבסס על המטרות שלך ומבנה הגוף שלך.

מהי בדיוק ה"דיאטה" ומה הם אוכלים?

דיאטה היא דרך אכילה שנועדה לשפר את הבריאות. דיאטה פירושה בדרך כלל אכילת מזונות עם רמות קלוריות ושומן נמוכות יותר. דיאטות עשויות להיות מתוכננות גם כדי לעזור לאנשים לרדת במשקל.

ישנם סוגים רבים ושונים של דיאטות, כולל תזונה דלה בפחמימות, דלת שומן, עתירת חלבון, תזונה טבעונית וצמחונית.

יש הרבה דרכים שונות שאנשים יכולים לאכול בדיאטה. יש אנשים שבוחרים לאכול רק ירקות ופירות חיים בעוד שאחרים עשויים לבחור לאכול בעיקר בשר או דגים עם ירקות או סלט. סוג המזון שאתה צריך לאכול בדיאטה יהיה תלוי באיזה סוג דיאטה אתה עוקב.

דיאטה היא דרך אכילה שבדרך כלל מקפידים עליה לפרק זמן קצר כדי להשיג משקל או מטרה בריאותית רצויה. המילה דיאטה הוגדרה כ"סוגי המזון שאדם, חיה או קהילה אוכלים בדרך כלל".

המילה דיאטה הופיעה לראשונה באנגלית בסוף המאה ה-13. זה בא מהמילים הצרפתיות הישנות והלטיניות diaeta ו-diaetae, שמשמעותן "דרך חיים".

האם אכילת פסטה אחרי 18:00 מזיקה לתזונה שלך?

זוהי טעות נפוצה שפסטה אינה בריאה. למעשה, זה יכול להיות חלק מתזונה בריאה. ישנן דרכים רבות ליהנות מפסטה מבלי שתצטרך להרגיש אשמה על כך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה רוצה לכלול פסטה בתזונה שלך הוא לוודא שהפסטה שאתה אוכל לא עשירה מדי בקלוריות ופחמימות. ישנם סוגים מסוימים של פסטות בעלות תכולת קלוריות נמוכה יותר, כגון חיטה מלאה או זנים ללא גלוטן. אלה מיוצרים בדרך כלל עם מרכיבים בריאים יותר, כמו ירקות וקטניות במקום קמח מזוקק או סוכר. אתה יכול גם לנסות לבשל רוטב משלך בבית ולהוסיף פחות שמן מהרגיל למנה בריאה יותר.

לסיכום, ישנן דרכים רבות לאנשים שרוצים לכלול פסטה בתזונה מבלי להרגיש אשמה על כך.

כשאתה בדיאטה, פסטה היא הדבר האחרון שאתה רוצה לאכול. אבל האם זה באמת כל כך רע לתזונה שלך?

התשובה היא לא. אכילת פסטה לאחר השעה 18:00 עלולה להזיק לתזונה שלך אם תאכל יותר מדי ממנה. אבל אכילת חלק קטן ממנו בכל יום כחלק מהתזונה הרגילה שלך לא תעשה שום הבדל ביעדי הירידה במשקל.

סוגי הפסטה הטובים ביותר לבחירה בעת אכילה בדיאטה

פסטה היא מאכל עיקרי הנצרך לעתים קרובות על ידי אנשים הנמצאים בדיאטה. עם זאת, ישנם סוגים רבים ושונים של פסטה לבחירה ולכל אחד מהם ערך תזונתי משלו. מאמר זה ידון בסוגי הפסטה הטובים ביותר לבחירה בעת אכילה בדיאטה, כך שתוכל לקבל את ההחלטה הנכונה עבור הדיאטה שלך.

הסוג הראשון של פסטה שעליו נדון עשוי מקמח מלא. פסטה מחיטה מלאה עשירה בסיבים וחלבונים, מה שהופך אותה נהדרת עבור אנשים שמנסים לרדת במשקל או לשמור על משקלם. הוא גם מכיל פחות פחמימות מאשר סוגים אחרים של פסטות מה שהופך אותו טוב למי שרוצה לשמור על צריכת פחמימות נמוכה.

הסוג השני של הפסטה שעליו נדבר עשוי מקמח אורז במקום קמח חיטה. אטריות אורז אינן נטולות גלוטן ויש בהן מעט מאוד קלוריות, מה שהופך אותן למושלמות למי שרוצה לרדת במשקל או לסובלים מסוכרת. למרות שבאטריות אורז יש פחות קלוריות, הן עדיין מספקות לך את אותו הדבר

דילוג לתוכן