מה זה אימון abc?

מהו אימון ABC?

ABC אימון ראשי תיבות של “תמיד להיות סגור”. זוהי טכניקת מכירה שהומצאה על ידי הסופר ודובר המוטיבציה האמריקאי, זיג זיגלר. הכשרת ABC מבוססת על הרעיון שאנשי מכירות צריכים תמיד לנסות לסגור מכירה.

ההדרכה של ABC היא לא רק לגרום ללקוח לקנות משהו. זה על בניית מערכת יחסים עם הלקוח שלך ולגרום לו להרגיש שהם בראש סדר העדיפויות היחיד שלך.

אימון ABC הוא תהליך ללמד אנשים את היסודות של תחום מסוים. תהליך ההכשרה מורכב בדרך כלל משלושה שלבים: ה-ABCs, ה-123s, ושוב ה-ABCs.

השלב הראשון נקרא ABCs והוא נועד ללמד אנשים על כל ההיבטים של חברה או תעשייה. אלה כוללים את ההיסטוריה שלה, מוצריה, מתחריה ומוצריהם, וכן כל מידע רלוונטי אחר. בשלב זה, מאמנים מציגים למשתתפים גם מונחים טכניים שאולי עדיין לא הכירו.

השלב השני נקרא 123s והוא נועד ללמד אנשים איך לעשות את העבודה שלהם בתוך אותה חברה או תעשייה. מלמדים את המשתתפים כיצד לכתוב דוחות על נושאים ספציפיים או כיצד לעשות מצגות בנושאים ספציפיים למשל. כמו כן, מלמדים אותם על תרבות החברה על מנת להבין מה צפוי מהם כאשר הם חוזרים לעבודה לאחר סיום ההכשרה.

השלב השלישי נקרא שוב ABCs כי הוא מתמקד

היכרות עם החברה

ABC Training היא חברה המציעה קורסי הכשרה לתעשיות שונות. הם מציעים קורסים בתחומים רבים ושונים, כולל IT, פיננסים, שיווק ועוד.

החברה הוקמה על ידי שני יזמים שרצו לוודא שאנשים יצליחו למצוא את מסלול ההכשרה המתאים להם. הם גם רצו לוודא שהם יכולים להציע את האיכות הטובה ביותר של שירות לקוחות.

מייסד חברה זו עוסק בתחום משאבי אנוש והדרכה משנת 2004 וסייע למעל 10,000 אנשים למצוא את הקורס המושלם עבורם.

כרגע הם מריצים מבצע מיוחד שבו הם מציעים ניסיון חינם בקורס הפופולרי ביותר שלהם – ‘Cisco CCNA’.

מהם הסוגים השונים של אימון ABC?

אימון ABC הוא סוג של עיצוב הדרכה המתמקד ללמד אנשים איך לעשות משהו. ניתן להשתמש בו במסגרות שונות כגון בתי ספר, מקומות עבודה ובתים.

ישנם סוגים רבים ושונים של אימוני ABC:

– ניתוח משימות עבודה

– מטרות האימון

– ניתוח משימות

– דורש ניתוח

אימון ABC הוא סוג של עיצוב הוראה המתמקד בהוראת לומדים באמצעות תהליך אינטראקטיבי ומעשי. ישנם סוגים רבים ושונים של קורסי הכשרה של ABC שניתן ליצור כדי להתאים לכל צורך למידה.

ראשי התיבות ABC מייצגים “תשומת לב, מוח ותודעה”. המטרה היא להפוך את הלומד למודע יותר לתהליך הלמידה שלו ולהפוך אותו למודע יותר לגבי מעשיו על מנת ללמוד בצורה יעילה יותר.

איך אדם יכול להיות מדריך?

אימון ABC הוא מונח המשמש לתיאור תהליך ההכשרה של הפיכתו למדריך. על מנת להפוך למדריך, אדם צריך לעבור את תוכנית ההכשרה של ABC.

השלב הראשון בתהליך זה הוא שהאדם צריך להשלים קורס שנקרא ABC Training Course. קורס זה יספק להם את הכישורים והידע הדרושים לגבי איך להיות מדריך. השלב השני יהיה שהם יצטרכו לעבור את הבחינה לקורס הכשרה של ABC ולבסוף, הם יהיו מוכנים למטלה הראשונה שלהם כמדריך!

צריך הרבה עבודה כדי להיות מורה. זו עבודה לא קלה, אבל התגמול שווה את המאמץ. אם אתה רוצה להיות מורה, תצטרך לעבור הכשרה והסמכה.

הצעד הראשון בהפיכתו למורה הוא לקבל הכשרה כלשהי. אתה יכול לעשות זאת על ידי לימוד בית ספר אקדמי או לימוד קורסים מקוונים מאוניברסיטאות או מכללות קהילתיות. ייתכן שתוכל גם לקבל ניסיון בהוראה של תלמידים במחוז בית הספר המקומי שלך. זה יעזור לך להחליט אם אתה רוצה ללמד לפני שתשקיע בתוכניות חינוך והסמכה.

הזדמנויות למדריכים המלמדים בחו”ל ומחו”ל

הדרכה ABC היא חברה העוסקת במתן הכשרות למדריכים המלמדים בחו”ל. הם מספקים הכשרה במגוון רחב של נושאים, משפה ותרבות ועד מיומנויות עסקיות והוראה.

ABC Training נוסדה בשנת 1997 על ידי שני מדריכים שלימדו בעצמם בחו”ל והכירו בצורך בהכשרה איכותית. המטרה שלהם היא לעזור למדריכים שלהם ללמד בחו”ל בביטחון ובהצלחה.

ABC training הוא ראשי תיבות של “חו”ל, אבל קרוב”.

תוכנית הכשרה זו היא שיתוף פעולה בין משרד החוץ האמריקאי ובית הספר לחינוך רוסייר באוניברסיטת דרום קליפורניה.

מטרת תכנית זו היא לסייע למחנכים ללמד אנגלית בחו”ל, אך קרוב לבית.

לתכנית שני מסלולים: אחד למדריכים שרוצים ללמד בחו”ל ואחד למי שרוצה ללמד באמריקה.

כדי להיות זכאים למסלול בחו”ל, על המועמדים להיות בעלי תואר ראשון ומעלה מאוניברסיטה מוסמכת בכל תחום וניסיון של שנתיים בהוראת אנגלית כשפה זרה או עבודה כמורה לאנגלית מחוץ לארצות הברית. המסלול המקומי דורש שלמועמדים יהיו לפחות חמש שנות ניסיון בהוראה בכל מדינה מחוץ לארה”ב, כולל בתי ספר פרטיים בחו”ל, בתי ספר בינלאומיים, בתי ספר ציבוריים לאומיים, אוניברסיטאות או מכונים פרטיים לשפות. המועמדים צריכים גם להיות מסוגלים לדבר ולקרוא אנגלית שוטפת עם ידע מסוים בשפות אחרות

דילוג לתוכן