מה לאכול לפני אימון ספינינג?

מה זה “ספינינג?”

ספינינג הוא סוג של רכיבה על אופניים בתוך הבית שהוא צורת פעילות גופנית פופולרית. הוא מבוצע בדרך כלל בסביבה עם מוזיקה ותאורה, ואת שיעורי הרכיבה על אופניים מנחה מדריך.

אנשים המשתתפים בשיעורים אלו עשויים לחוות יתרונות אירוביים, ירידה במשקל, כוח מוגבר ושיפור מצבי הרוח.

ספינינג הוא סוג של אימון רכיבה על אופניים בתוך הבית. זה פופולרי לירידה במשקל, כושר קרדיווסקולרי ושיפור הבריאות הכללית. שיעורי ספינינג ניתן למצוא בחדרי כושר או אולפנים רבים.

חלק זה יכסה את היסודות של ספינינג וכמה דברים חשובים שכדאי לדעת לפני שתתחיל את השיעור הראשון שלך.

מה היו המטרות שלנו?

שאלה זו עולה לעתים קרובות כאשר אנשים מתחילים לעשות אימוני ספינינג. ישנן שתי מטרות עיקריות שכדאי לך לזכור לפני שאתה אוכל משהו לפני אימון ספינינג.

המטרה הראשונה היא לקבל מספיק אנרגיה לאימון שלך. אתה צריך מזון עתיר אנרגיה שייתן לך את אבות המזון הדרושים לך לאימון ויעזור להתאוששות השרירים לאחר האימון. המטרה השנייה היא להימנע מבעיות בטן במהלך האימון או אחריו, שעלולות להיגרם מאכילת יתר או אכילת מזונות שאינם מתערבבים היטב עם פעילות גופנית.

מה לאכול לפני אימון ספינינג?

ספורטאים צריכים לאכול לפני אימון ספינינג כי זה עוזר להם להתאמן טוב יותר. זה גם עוזר להם להתאושש מהר יותר. חשוב שתהיה להם ארוחה עשירה בפחמימות וחלבונים. יש לאכול את הארוחה כ-2-3 שעות לפני האימון. זה יעזור להם לקבל יותר אנרגיה במהלך ואחרי האימון.

מטרת הארוחה לספורטאים:

לספק דלק לגוף, התאוששות ואנרגיה לאימונים

מה לאכול לפני לילה בחוץ שיעור ספינינג

לפני שיעור ספינינג, חשוב לאכול משהו שיספק לך מספיק אנרגיה כדי להחזיק מעמד בשיעור. פחמימות הן הארוחה הטובה ביותר לפני האימון מכיוון שהן נותנות לך פרץ של אנרגיה.

כדי להימנע מתחושת איטיות וישנונית במהלך האימון, עליך לצרוך מזונות עתירי פחמימות מורכבות. זה יעזור לגוף שלך לספוג את הסוכר בזרם הדם שלך במהירות וביעילות רבה יותר.

בננה היא אחד החטיפים הטובים ביותר לפני האימון מכיוון שהיא מכילה גם סוכרים פשוטים וגם פחמימות מורכבות.

קערת שיבולת שועל או כריך חמאת בוטנים הן גם אפשרויות טובות לחטיף ממריץ לפני אימון ספינינג או כל סוג אחר של פעילות גופנית.

אם אתם הולכים לשיעור ספינינג, אז עדיף לאכול ארוחה קלה לפני כן. זה אומר שאתה צריך קצת פחמימות וחלבונים לפני האימון. אם אתם מתכוונים לצאת מאוחר בלילה, אז עדיף לאכול משהו עם פחמימות וחלבונים לפני שיעור הספין, אבל לא יותר מדי.

מה לאכול לפני יום ארוך של שיעורי ספינינג

אין תשובה חד-משמעית לשאלה זו. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להתנסות במאכלים שונים ולראות מה הכי מתאים לך.

להלן כמה הנחיות כלליות:

מה לאכול לפני אימון ספינינג?

ספינינג הוא אימון בעצימות גבוהה שמשאיר אותך רעב. זה לא נדיר להרגיש רעבים אחרי שיעור ספינינג, לכן חשוב לאכול את האוכל הנכון לפני ואחרי האימון.

ארוחת צהריים לפני שיעור ספינינג, מה אוכלים יום קודם?

חשוב לתדלק פחמימות וחלבונים בלילה לפני שיעור הספין. אכילה של יותר מדי מזונות כבדים תשאיר אותך תחושת נפיחות ואיטיות במהלך האימון. ודא שיש לך כמה פחמימות במערכת שלך לאימון טוב יותר.

דילוג לתוכן