תרגילים ליד אחורית

מהי בליטה ולמה היא גורמת לאנשים הרבה צרות?

בליטה היא גוש קטן שיכול להיווצר בחלק האחורי של הראש. זה נקרא גבשושית מכיוון שניתן להרגיש אותו כגוש קטן ומעוגל על הקרקפת.

זה נגרם על ידי פגיעה בקרקפת או בגולגולת, שעלולה לגרום לדימום בין הגולגולת לקרקפת. הפציעה אולי לא נראית מבחוץ, אבל היא עלולה להפעיל לחץ על העור ולגרום לו להתנפח.

ישנם מספר סוגים של בליטות שיכולות להיווצר על הראש שלך:

-כאבי ראש מתח: אלה נגרמים בדרך כלל על ידי מתח או מתיחת שרירים בצוואר או בכתפיים.

בליטות מולדות: אלו קיימות בלידה ומשתנות בגודלן בהתאם למיקומן בקרקפת.

בליטות טראומטיות: אלה נגרמות מפציעות בראש שלך, כגון נפילות או מכות עם חפץ.

בליטות לא טראומטיות: אלו מתרחשות כאשר אין פגיעה ידועה שתסביר אותן, כגון אלו הנגרמות מתגובה אלרגית

החלק האחורי הוא האזור בגוף שנמצא מאחורי שרירי העכוז. הוא מורכב משומן הישבן ומשומן הירך החיצוני. לחלק האחורי יש נטייה לצבור יותר שומן מאשר אזורים אחרים בגוף מכיוון שאין לו שריר שיכסה אותו.

המונח “בליטה” מתייחס לבליטה או גוש בעור, אשר עשוי להיות שפיר או ממאיר. בליטה יכולה להיגרם מכל דבר, החל מפציעה, דלקת או אפילו ציסטה. זה יכול להיות גם בגלל עודף משקל שדוחף דרך רקמות שומן בישבן ובירכיים החיצוניות.

גבשושית בדרך כלל אינה מזיקה אך היא מצריכה תשומת לב שכן ישנם מקרים בהם היא יכולה להעיד על משהו חמור יותר כגון תאים סרטניים הנמצאים מתחת לפני השטח של העור אשר עשויים להזדקק לטיפול בניתוח או בהקרנות.

מהם היתרונות של חיזוק הגב התחתון?

הגב התחתון הוא האזור הגדול והמורכב ביותר בעמוד השדרה. הוא תומך במשקל הגוף העליון ומעביר כוחות מהחלק העליון של הגוף לפלג הגוף התחתון.

תרגילי גב מומלצים לאנשים עם היסטוריה של כאבי גב, שסובלים מעודף משקל או שיש להם עבודה הדורשת ישיבה לאורך זמן. הם יכולים לעזור לשפר את היציבה, להקל על מתח השרירים ולהפחית מתח על חלקים אחרים בגוף.

תרגילי גב יכולים גם לעזור לאנשים עם מצבים כרוניים כמו דלקת פרקים או עקמת.

כאבי גב הם אחת הסיבות הנפוצות ביותר עבור אנשים לבקר את הרופאים שלהם. הדרך הטובה ביותר למנוע כאבי גב תחתון היא על ידי חיזוק השרירים סביב עמוד השדרה.

לתרגילי חיזוק גב תחתון יש יתרונות רבים, כולל:

– הפחתת הסיכון לפציעה

– שיפור היציבה

– הקלה על כאבי גב תחתון

5 תרגילים להיפטר משומן גב לתמיד!

תרגילים ליד החלק האחורי: 5 תרגילים להיפטר משומן הגב לתמיד!

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מפתחים שומן גב. זה יכול להיות בגלל עודף משקל, אורח חיים בישיבה או גנטיקה. תהיה הסיבה אשר תהיה, חשוב לדאוג לבריאותך ולבריאותך. התרגילים הבאים יעזרו לך לשמור על גב בריא וחזק ובמקביל יסייעו לך לרדת במשקל בתחום זה.

תרגילים ליד החלק האחורי: 5 תרגילים להיפטר משומן הגב לתמיד! – התרגילים הטובים ביותר לשומן בגב, תרגילים לירכיים וירכיים, תרגילים לירכיים

הדרך הטובה ביותר להיפטר משומן גב היא על ידי ביצוע חמשת התרגילים הללו. הם קלים לביצוע ולוקחים רק כמה דקות בכל יום. כל מה שאתה צריך זה כיסא או קיר.

דילוג לתוכן